Wetenschatschap
Leerstijlen
De ene wilt een prikkel
dan laat ie pas een scheet
de ander wilt nadenken
al snapt ie vaak geen reet
een derde die wilt beide
dat werkt soms, wie weet.
Respectievelijk
heet dat behaviorisme
het gedrag prevaleert
vervolgens cognitivisme
de grijze massa leert
tenslotte constructivisme
een combinatie, dat wilt zeggen mitar-mitar
voor de leerling die niet kan kiezen
ideaal voor de Curaçaoënaar.
(Mitar-mitar: halfhalf)
Professor K.
De ene wilt een prikkel
dan laat ie pas een scheet
de ander wilt nadenken
al snapt ie vaak geen reet
een derde die wilt beide
dat werkt soms, wie weet.
Respectievelijk
heet dat behaviorisme
het gedrag prevaleert
vervolgens cognitivisme
de grijze massa leert
tenslotte constructivisme
een combinatie, dat wilt zeggen mitar-mitar
voor de leerling die niet kan kiezen
ideaal voor de Curaçaoënaar.
(Mitar-mitar: halfhalf)
Professor K.
0 comments:
Post a Comment
<< Home