Thursday, July 08, 2004

Konosé bo Isla 4: Orashon di Mucha

Wij kunnen ons allemaal het gedicht "Orashon di Mucha" herinneren uit onze jeugd, vaak gedeclameerd door Elis Juliana. De jongeren onder ons moeten bij hun ouders te rade gaan.

Orashon di Mucha

Papa Dios, masha danki
Pa e dia ku b’a dunami
Mi sa ku awe nochi
Bo angelnan lo bin wardami

Papa Dios, pa mi mamachi
Bida i salú mi ke
Hasi tambe pa papachi
Haña un bon trabou lihé

Laga Bòbi su pia kura
I lag’e outo ku a dal e
Kuri dal den un palu kibra
E doño mester di un bon kastigu
Mi no ke p’é muri sí

M’a tende mi mamachi pidi
Pa Chichi haña un yònkuman
M’a mira Bòi ta sunchi Chichi
Hasi pa e bin pidi man.

I Papa Dios, un kos sekretu
Mi ta pidiéle ketu ketu
E vas den sala a kai kibra;
Mi n’ por yuda, Papa Dios!
Ku guma di fli m’a plak e atrobe
Hasi pa e pega bon
Pa mamachi n’ ripará.
Ma kòrda bon
Esei ta den nos dos
Eh, Papa Dios?

Vraag: Wie is de schrijver van dit gedicht?

Sluitingsdatum: woensdag 21 juli 2004

Prijs: De eerste goede inzending ontvangt twee cadeaubonnen van 25 gulden ieder, te besteden bij Teatro Luna Blou.

Sponsor: Datelnet



0 comments:

Post a Comment

<< Home