Sunday, August 21, 2005

Een warme dag (2)

de felle middagzon kent geen pardon
een jonge vrouw slikt door een droge keel
het mooie hoofd zo zwaar als van beton
zij ziet heel ver een trillend luchtkasteel

zij peinst heel triest dat als het even kon
dan was ze stante pede weg met heel
haar hebben en haar houden en begon
ze weer opnieuw to hell met dit bordeel

precies op tijd verschijnt haar trouwe klant
zij doet weer vrolijk opgewekt en lacht
de pillen houdt zij in haar linkerhand

het is te warm wij wachten tot vannacht
kom naast mij liggen ja aan deze kant
de pillen werkten sneller dan zij dacht


Professor K.

2 comments:

Anonymous Anonymous a bisa...

ilusiones

de ilusiones he vivido
de ilusiones existí
soñando y soñando
cuando de pronto me desperté
y lloraba, cuánto lloraba
al ver loque me rodeaba

Diana Márquez

4:14 PM  
Anonymous Anonymous a bisa...

reactie op 2 warme dagen
Geachte professor K(oosnaampje?)

Schuilend in het schemerlicht
mijn droge tong likt mijn nog drogere lippen
Genietend van uw zinderend dicht
hoe uw personages flippen.

verblijf ik, Hoogachtend,
Paula Scholten

6:34 AM  

Post a Comment

<< Home