Wednesday, July 14, 2004

Skirbi sin por lesa



Pa bo si(ñ)a lesa di nobo ta un kos ku bo no por imagina bo mes kiko esaki ta nifika. Tur hende lo ta pensa ku lo (no) tin nada den (esaki). Ora ku mi a kere ta un asuntu di alfabet i ta basta bo no ta lubida nos ta kla, mi tabata hopi eukabika (ekiboká).
Ora ku mi a logra lesa a,b,c, ets. mi a ripara ku por ehembel (ehempel) mi por bisa a,b,c, di dilanti bai atras(,) pero no di atras bai dilanti. Ora ku mi kere ku bisa a,b,c, dor di den otro (ta) otro broblema (problema) ta surgi, bo ta keda pegá. Mi mes no por a imagina mi mes ku ta kanta mi tabata kanta a,b,c, pasobra ku mi (siña) e leternan den manera ku nan ta poné o di type (taip) bo no ta sali afó.



Fragment (pag. 45-46) uit Skirbi sin por lesa, Angel R. Salsbach, 2004.
Drukkerij De Curaçaosche Courant NV, ISBN 99904-0-541-7.

0 comments:

Post a Comment

<< Home