Saturday, December 11, 2004

Aya i su grupo: awor si lo bai tin kambio






Awor si lo bai tin kambio

Koro : Awor si lo bai tin kambio 2x
Tamara : Mami i papi tene kuenta ku otro aña lo bai tin kambio
Koro : Lo bai tin un kambio (ah ah 3x) lo bai tin un kambio
Aya : Mi yu, mi kier bo splika mami kiko e kambio ta enserá
Mi yu, mi kier bo papia kla pa e pueblo henter por komprondé bo bon
Koro : Na aprel 2005 lo bai tin referèndem djis despues an luna di yüli lo bai tin konferensha mesa rondó, mami lo bai tin kambio papi lo bai tin un kambio (ah ah ah 3x)
Jerrel: For di 50 aña pasá nan a forma statuto papi a bula selebrá ounke papi un komprondé ningun kos
Koro: Mi yu, mi kier bo splika papi kiko Statüt ta nifiká
Aya: Ahai awèl mami ta pió pasó mami un sa ta kiko , na radio mami a skucha asuntu kuenta referèndem

Koro
Jerrel: Mi yu, mi yu papi i mami a keda puntra sin sa kua rumbo kue

Koro
Aya: Han a pidi pa nos ban nota awor nos no sa pa kua hasié
Aya + Jerrel: Opshon A?
Opshon B?
Opshon C?
Opshon D?

Koro
Tamara: Ai mi tei duna un splikashon pa un i tur por komprondé mi bon

Koro
Aya: Lo bai tin kambionan sosial i tambe ekonómiko?

Koro
Tamara: Kambio den henter Antia
Kambio den nos statuto
Meskos ku den kada kas, tin nan propio regla, asina den Antia nos tin nos mes statuto
Jerrel: Kiko mi yu statuto?
Aya: Asina mes statuto
Tamara: Statuto ta un set di lei ku e gobièrnu mester sigui, kual derechi i deber nan kue ku pueblo. Tambe tin manera lo bai tin un kambio ahá
Lo bai tin un kambio

Koro
Aya: Ahan mi bin bei. Kier men e gobièrnu mester sigui reglanan di e isla aki.
Jerrel: Si no i no hasi nada nada riba nan mes
Aya: Mi yu bo sa ki mi kier sa parti di e derechonan
Jerrel: Si laga mami i papi ta konsiente di e derechonan

Koro
Aya: Mester negoshá ku Ulanda pa yega na un akuerdo
Jerrel: Si mester negoshá ku nan pa derechi i igualdat
Tamara: mami i papi habri orea pa skucha e derechonan

Koro
Derecho di enseñansa-- Den statuto
Derecho di igualdat-- Den statuto
Kuido médiko-- Den statuto
Derecho di trabou i benefisionan sosial-- Den statuto
Libertat di religion i tambe ekspreshon-- Den statuto
Kuido médiko (2x)-- Den statuto

Mami un ta e derechonan so nos pueblo mester sabi i tambe ku e debernan nos mester kòrda kumpli

0 comments:

Post a Comment

<< Home